Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

Formularz na egzamin

8 +
= 10

MS80293 – Service Scheduling in Microsoft Dynamics CRM 2011

Program

1. Wstęp

  • przegląd planowania usługi
  • scenariusze planowania usługi
  • proces planowania usługi
  • praca z działaniami w ramach usługi i kalendarzem usług
  • zamykanie, usuwanie i ponowne planowanie działania w ramach usługi
  • wykorzystanie wykresów i raportów do analizy działań w ramach usługi

2. Zaawansowane tematy

  • zrozumieć silnik planowania działań w ramach usługi
  • zasoby, usługi i reguły selekcji
  • inkorporacja preferencji klienta
  • zasoby i wymagania dotyczące pojemności usługi
  • zrozumieć site’y i wymagania dla tego samego site’u

Metody pracy

Wykład multimedialny, ćwiczenia, laboratoria

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
  • samodzielne stanowisko komputerowe
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • zestaw ćwiczeń po ukończeniu szkolenia dostępnych na płycie CD
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)

Cel

Opis szkolenia:

Szkolenie MS80293 – Service Scheduling in Microsoft Dynamics CRM 2011 dostarcza wiedzy z zakresu procesu planowania, silnika planowania i działań planowania usług w szczególności od kiedy stanowią one kluczowe punkty wejścia w procesie planowania.

Szkolenie porusza również temat jak planować usługi w sytuacjach posiadających kompleksowe wymagania odnośnie planowania.

Jak zapisać się na szkolenie?

Aby zostać uczestnikiem szkolenia MS80293 – Service Scheduling in Microsoft Dynamics CRM 2011 w wybranym mieście i terminie przejdź na początek strony.

Wymagania

Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnik powinien:

  • posiadać doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami
  • rozumieć procesy biznesowe
  • posiadać doświadczenie w pracy w środowisku Windows

Trener

Certyfikowany trener Microsoft

Referencje

"W dniach 13-14, 15-16, 20-21.02.2017r. firma ProLearning przeprowadziła zaawansowane szkolenie z obsługi programu EXCEL 2013 dla pracowników firmy QuickService Logistics Polska Sp. z o.o. spółka komandytowa w…"

QuickService Logistics

więcej

"Niniejszym potwierdzam, że Centrum Innowacji ProLearning z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2c/2 przeprowadziło w 2016r. w 31. Bazie Lotnictwa Taktycznego Poznań profesjonalne szkolenia z…"

31. Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

CRM, Microsoft, Windows, Microsoft dynamics, Service Scheduling
  • Nasze certyfikacje

  • Microsoft
  • Oracle
  • Certiport
  • Pearson Vue

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×