Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

Formularz na egzamin

5 +
= 10

MS80292 – Service Management in Microsoft Dynamics CRM 2011

Program

1. Wstęp

  • wstęp do zarządzania usługami
  • case’y i proces zarządzania usługami
  • kolejki i kontrakty w zarządzaniu usługami
  • praca z case’ami we wstążce case’ów

2. Praca z case’ami i kontraktami

  • tworzenie rekordów case’ów
  • praca z case’ami
  • kontrakty i szablony kontraktów
  • tworzenie i praca z kontraktami
  • wykorzystanie kontraktów z case’ami

3. Wykorzystanie bazy wiedzy

  • szablony artykułów
  • tworzenie, zatwierdzanie i publikowanie artykułów
  • wykorzystanie i wyszukiwanie w bazie wiedzy
  • case’y i artykuły bazy wiedzy

4. Praca z zespołami i kolejkami

  • wstęp do zespołów
  • wstęp do kolejek
  • tworzenie i zarządzanie kolejkami
  • praca z kolejkami i elementami kolejek
  • wykorzystanie przepływów pracy z kolejkami

Cel

Uczestnicząc w szkoleniu S80292 – Service Management in Microsoft Dynamics CRM 2011 uzyskasz wiedzę z zakresu elementów Microsoft Dynamics CRM odpowiedzialnych za obsługę zarządzania usługami i wyjaśnia jak Microsoft Dynamics CRM pomaga organizacjom śledzić informacje dotyczące sytuacji, zażaleń lub próśb klientów i małych klientów.

Jak zapisać się na szkolenie?

Aby zostać uczestnikiem szkolenia MS80292 – Service Management in Microsoft Dynamics CRM 2011 w wybranym mieście i terminie przejdź na początek strony.

Wymagania

Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnik powinien:

  • posiadać ogólną wiedzę i doświadczenie z zakresu zarządzania relacjami z klientem
  • rozumieć procesy biznesowe
  • posiadać doświadczenie w pracy ze środowiskiem Windows

Trener

Certyfikowany trener Microsoft

Metody pracy

Wykład multimedialny, ćwiczenia, laboratoria

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
  • samodzielne stanowisko komputerowe
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • zestaw ćwiczeń po ukończeniu szkolenia dostępnych na płycie CD
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)

Referencje

"Szkolenie MS-10972 Administering the Web Server (IIS) Role of Windows Server,które odbyło się w dniach: 11-15.01.2016 „Jako uczestnik szkolenia, mogę szczerze polecić je każdemu zainteresowanemu. Świetna organizacja od strony logistycznej.…"

Ceneo

więcej

"Niniejszym potwierdzam, że Centrum Innowacji ProLearning z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2c/2 przeprowadziło w 2016r. w 31. Bazie Lotnictwa Taktycznego Poznań profesjonalne szkolenia z…"

31. Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

CRM, CRM 2011, Service Scheduling, Microsoft, Windows, Service Management, praca z zespołami i kolejkami, Microsoft Dynamics
  • Nasze certyfikacje

  • Microsoft
  • Oracle
  • Certiport
  • Pearson Vue

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×